totalny backup

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 13:53:54 CEST

On Tue, 17 Sep 2002 11:15:36 +0200
tomek <heretyk w szczyrk.net.pl> wrote:

> Witam,
> potrzebuje przeniesc system na nowy dysk i zastanawiam sie,
> czy daloby sie jakos przekopiowac pliki (oczywiscie nowy
> dysk bylby tak samo podzielony na woluminy itd..)
>
> Zdawalo mi sie ze gdzies byl nawet opis takiej operacji, tylko
> zapomnialem gdzie :\

ja to zrobiłem tak:
tar cvzf /dev/st0 bin  boot dev  etc  home  lib  mnt \
 opt root  sbin usr  var

a kiedy na nowym dysku maiałem już zmontowane wszystkie partycje
utworzyłem katalogi tmp i proc nadając im prawa a potem:
tar xvzf /dev/st0 w katalogu, który miał być przyszłym /

do tego celu użyłem PLD Rescue

Pozdrawiam i powodzenia
Grzegorz