streamer

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 20:38:40 CEST

Hello Michał,

MA> albo /dev/tape = /dev/st0
MA> albo /dev/tape = /dev/nst0 [to chyba nie przewila tasmy na początek]

MA> Zebyś nie musiał zgadywać o to url do pl_PL hałtu:
MA> http://www.jtz.org.pl/Html/Ftape-HOWTO.pl.html

MA> A moze zainteresuj się pakietem amanda, tez uzywa tara do zgrywania
MA> danych na tasmy, aczkolwiek nie bedziesz musial tworzyc wlasnych
MA> skryptow.

MA> Pozdrawiam

Dzięki wsiem za pomoc ;) no cóż to mój pierwszy kontakt z streamerem i
jakoś nie mogłem zatrybić. Co do linku
http://www.jtz.org.pl/Html/Ftape-HOWTO.pl.html to dotyczy on napdow
obsługiwanych przez kontroler dyskietek a ja kożystam z SCSI ale i tak
dzięki. Nadal jednak nie rozumiem dlaczego nie możliwy jest dump z
partycji reiser:

# dump -f /dev/tape /etc
DUMP: Date of this level 0 dump: Tue Sep 17 20:32:43 2002
DUMP: Dumping /dev/sda1 (/ (dir etc)) to /dev/tape
/dev/sda1: Bad magic number in super-block while opening filesystem
DUMP: The ENTIRE dump is aborted.

Best regards,
 '@Wid'                            mailto:awid w poczta.onet.pl