streamer

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 07:25:43 CEST

Dnia Tue, 17 Sep 2002 20:38:40 +0200
"Andrzej @Wid" <awid w poczta.onet.pl> napisał/a:

> Dzięki wsiem za pomoc ;) no cóż to mój pierwszy kontakt z streamerem i
> jakoś nie mogłem zatrybić. Co do linku
> http://www.jtz.org.pl/Html/Ftape-HOWTO.pl.html to dotyczy on napdow
> obsługiwanych przez kontroler dyskietek a ja kożystam z SCSI ale i tak
> dzięki. Nadal jednak nie rozumiem dlaczego nie możliwy jest dump z
> partycji reiser:

Co do tego hałtu, chciałem Ci dać jak uzyc tara, z paroma przykladami,
pozatym strimer na ide/floppy/scsi to prawie jedno i to samo, filozofia
uzywania jest taka sama. A wszystko dotyczace tara jest w manie.
</ciach>

A, jak juz chcesz koniecznie robic pliki z data to, lepiej bedzie
jak tar -cvf /dev/tape /katalog, gdzie w katalogu wczesniej sobie
stworzysz jakies tam tar.gz.

Pozdrawiam.

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl