wyniki nmapa

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 09:35:56 CEST

In the thread wyniki nmapa
You wrote:
> Puściłem nmapa na takiego gościa co mnie uparcie skanował i dostałem
> m.in. coś takiego:

> All 1601 scanned ports on cliente-217216217078.manpa.supercable.es
> (217.216.217.
> 78) are: closed
> Too many fingerprints match this host for me to give an accurate OS
> guess TCP/IP fingerprint:
> SInfo(V=3.00%P=i586-pld-linux-gnu%D=9/17%Time=3D879CC3%O=-1%C=1)
> co dokładnie oznacza SInfo? czy to jest info o mnie (skanujacym) czy o
> [...]

Kiedyś pytałem o to na pcol i na #pldhelp, bo też miałem niezłe zdziwko.
To co podkreśliłeś to informacje o maszynie na której był odpalony nmap.
Reszta dotyczy jednak charakterystyk hosta. Zauważ ten tekst o 'Too many
fingerprints'. Gdyby dopasował system (tak jak np. i586-pld-linux) to by
tak nie napisał :>
--
 [ FastViper w poczta.onet.pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [ Boże spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce   ]