Maskowanie URL

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 14:06:06 CEST

Dnia Wed, 18 Sep 2002 13:36:00 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Bartosz Jakubski <migo w supernet.com.pl> >
napisała:

> Ja rozumiem, że utf nie jest jeszcze w powszechnym użyciu, ale nazywanie
> tego śmieciami to przesada...

Przesada pisać w tym - bo niektórzy zobaczą śmietnik to talny - więc to
określenie w tym wypadku jest całkowicie na miejscu ;)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |