problem z xsetem

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 14:27:15 CEST

On Wed, Sep 18, 2002 at 02:09:58PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 18 Sep 2002, Michał Abramowicz wrote:

> Po +fp żeby to zadziało powinno się jeszcze wywołać "xset rehash" o czym
> man do xset ładnie informuje.

Tak wiem.

> To primo.
> Secundo: wszystkie fonty różnych engodingów ale Type1 lądują u nas w
> /usr/share/fonts/Type1. Zamiast cudować na wąłsną rękę wystarczy

Tak, mam taki katalog ;D i nic z tego.

Nie dokonca tak, własnie sie naciąlem i to brutalnie na upgrejdzie
XF*-fonts-*, wiec wiesz jak to jest. Dla uatwienia dodam
ze te fonty z tego katalogu byly "w jakis magiczny" sposob uzywane
przes so5.2, po upgrade NIE DZIALA. Co dalej, na normalnych maszynach
pokopiowalem ten katalog z  fontem, i przestal xset krzyczec. I mam
timesnewroman + arial w ktorym usery edytowaly sobie dokumenta.
Na maszynach z flashdiskiem nie dziala mi dalej, i nie moge skopiowac ;-)
bo nie mam miejsca.

Pozdrawiam,

ps: oby OO nie mialo takich jaj w przyslosci, aczkolwiek ciemno
widze migracje dokumentow z so5.2 na oo1.0.1

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"