totalny backup

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 19 Wrz 2002, 10:48:28 CEST

[19 wrzesień, 2002] Michal Lubecki napisał:

>Witaj Jacek,
>
>W Twoim liście datowanym 19 września 2002 (00:06:48) można przeczytać:
><ciach>

>A widzi (płyta główna) całe 40 GB czy "tylko" 32?? Byłby to ewenement.

Co za różnica, ile płyta widzi? Grunt, że Linux widzi całość :-)

Ja naprzykład mam taki serwer plików:
stara płyta z ATA/33 i dyski 1x40GB + 3x60GB
BIOS nie widzi żadnego dysku (tak, próbowałem aktualizować BIOS, nie
pomogło), system startuje z dyskietki, z macierzy (LVM) można wyciągnąć
20MB/s (ale nie mam nic szybszego niż fast eth, więc i tak max 10MB/s
wyciąga). Jest cudnie :-)

--