Squid + dodatkowy patch

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 11:52:05 CEST

dnia Fri, Sep 20 2002, Grzegorz Mlonek napisał:
> [...]

Tutaj trochę niedopatrzyłem (tcdump za szybko działa) , tego posta nie powinno
być... :-)

> trochę nie dobrze bo ftp to chyba 95 % mojego ruchu

Umie już to działa :-)  i to nawet dobrze.
Zmieniłem w patchu:
int tos=isTcpHit(http->log_type) ? 0 : 8;
na
int tos=isTcpHit(http->log_type) ? 8 : 0;

W oryginale squid oznacza 0x8 pakiety idące z internetu a 0x0 te z keszu.
Po zamianie jest tak jak _powinno_ być.
Co do obciążenia serwera, to nie mogę się wypowiedzieć ponieważ narazie
odpaliłem to na squidzie z którego korzysta max 50 osób.

--
Marcin Bukowiecki