Problemy z galeonem...

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 11:06:30 CEST

Mam pytanie, czy zdaża się to komus oprócz mnie:
Czasem galeon (1.2.6) "blokuje się", tzn. interfejs przestaje reagować
na myszkę. Działa klawiatura i klikanie na zakładki, nie pamiętam, czy
linki na wyświetlanych stronach też. Po prostu nie działa menu, ikonki,
paski z bookmarkami. Zdarzyło się mi to dopiero 3 razy (_chyba_ jeden
raz to było 1.2.5). Dzisiaj stało się to przy "wklejaniu" URL-a, przy
poprzednich razach  nie pamiętam/nie zarejestrowałem.

mozilla-1.0-7
galeon-1.2.6-1

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --