Problemy z galeonem...

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 17:49:42 CEST

Dnia Fri, 20 Sep 2002 14:53:52 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomek Grzejszczyk
<T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl> > napisała:

> 	Mnie się zawiesił przy przeglądaniu certyfikatów w momencie, gdy
> 	dostałem
> powiadomienie, że połczenie jest bezpieczne i zażyczyłem sobie pokazać
> certyfikat. Oprócz tego jest OK. No może z takim wyjątkiem, że pyta się
> przy pierwszym odpaleniu, czy zrobić pasek z wyszukiwarkami i nie robi
> go niezależnie od odpowiedzi.

i tam lepszy jest podgląd xml'a - sig11 i to odkąd pamiętam ;)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |