gnome2 jak ?

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 18:01:05 CEST

Marcin Krzyzanowski wrote:
> bylbym bardzo, bardzo wdzeczny gdyby ktos powiedzial mi jak uruchomic gnome2 z GNOME2 PACK
>

> [root w los krzak]# cat /etc/sysconfig/desktop
> PREFERRED=GNOME
>
> [krzak w los krzak]$ startx
> (...ciach...)
>
> RESUMING with ...
>
> The default window manager () could not be started. You have
> selected this window manager in your /home/users/krzak/.wm_style file or it was
> selected as the default window manager by the system administrator.
> Check your settings and try again.
>
> waiting for X server to shut down

> [...]
[tomek w grzejhost tomek]$ rpm -qa | grep sawfish
sawfish-gnome-2.0-2
sawfish-2.0-2

Ja mam tak. Jak masz innego to możesz sobie ustawić w .bash_profile
zmienną WINDOW_MANAGER, np.:
WINDOW_MANAGER=wmaker
export WINDOW_MANAGER

Tomek Grzejszczyk