radeon 9000

Sob, 21 Wrz 2002, 18:10:00 CEST

"Grzegorz Gembalski" <vladip w poczta.onet.pl> writes:

> czy ktos moze uzywa Radeona 9000 pod PLD?
Ja.

> czy ewentualnie moze mi w miare lopatologicznie powiedziec jak go ustawic?
W przypadku Xów 4.2.1 PLDowych powinien Ci automatycznie go wykryć
(obojętne czy wykryje czy nie podeślij mi loga z /var/log/XFree*)

Łopatologicznie to spróbuj /usr/X11R6/bin/XFree86 -configure.

W przypadku Xów 4.2.0 i starszych oraz 4.2.1 nie-PLDowych dopisujesz
w sekcji Device gdzie masz opisanego swojego Radeona linijkę:
ChipID      0x4242 (oszukuje się w ten sposób Xy i myślą, że masz
Radeona 8500).

> czy jest jakis dedykowany driver pod niego czy chodzi jako vga?
> i jeszcze jedno..
driver zwie się radeon :-)

> pzdr

ps1. xy 4.2.{0,1} trochę obsysają jeśli chodzi o obsługę xv na
    tych radeonach, w xach 4.2.99 (czyli cvs xfree) jest to już
    poprawione
ps2. rezultaty Twoich prób dość mocno mnie interesują :-)
--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr