openoffice i pliterki

look look w hell.art.pl
Nie, 22 Wrz 2002, 21:34:49 CEST

> Co zrobić żeby w openoffice wyświetlały się pliterki? Te w
> menu/instalatorze są zawsze krzaczkami, te wpisane z klawiatury też, ale
> po np. korekcie pisowni pojawiają się normalne.

Ja mam tylko problem z pl literkami w menusach.
Btw. przy instalacji SO wywalilo blad "Cannot find 9x15 font" i instalator
sie nie uruchamial. Pomogla instalacja XFree86-fonts-ISO8859-1
Tylko, ze to nie tak mialo byc, ja chce polskie literki w menuuuuuuu buuuu ;-)

--
Lukasz 'look' Buko
Network Administrator, registered Linux user #165758