openoffice i pliterki

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 22 Wrz 2002, 21:57:54 CEST

Dnia nie 22. wrzesień 2002 21:48, Paweł S. napisał:
(...)
> Co do pl liter w menu to trzeba zmienic opcje - jest to opisane tutaj:
> http://www.openoffice.pl/forum.php?a=tree&id=91
>
> i to wszystko. Mi pięknie działa openoffice.
(...)
Taa ... a ja nie mam aktywnego zastępowania czcionek i też mi pięknie działa z
pl literkami :)
Pamietam, że kiedyś na jakimś komputerze po zainstalowaniu oo tez miałem
krzaczki w menu. Doinstalowałem mnóstwo czcionek ale problem nie zniknął.
Zniknął dopiero po wywaleniu oo i zainstalowaniu od nowa. Wydaje mui się, że
ta krowa gdzies sobie zapisuje informacje o czcionkach w systemie w momencie
instalacji i później można sobie doinstalowywac ... i g... to zmieni.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl