Generalnie nie poleca sie uzywania modulow

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 23 Wrz 2002, 16:07:16 CEST

On Mon, 23 Sep 2002 artis w linux.bielsko.pl wrote:
> na maszynach produkcyjnych gdzie wymagana jest duza
> stabilnosc/bezpieczenstwo
> niektorzy ludzie wrecz wylaczaja mozliwosc uzywania modolow w kernelach
> wlasnie ze wzgledu na bezpieczenstwo i trudno im odmówic racji

blablabla...

Bzdura. Wyłącz obsługę modułów, a i tak załaduję ci go. Da się.

Stabilność? Niby w jaki sposób? Bo do bezpieczeństwa to nie ma się nijak.

Wiesz skąd są takie mity? Bo jest dużo modułów robiących różne ciekawe
rzeczy łatwo dostępne w sieci. I w wielu poradnikach radzą wyłączać
obsługę modułów, bo tak jest niby lepiej. A nie spotkałem się jeszcze z
sensownym wytłumaczeniem. Same hasła i to, że nie będzie się dało
załadować "niebezpiecznych" modułów, co jest zbdurą. Będzie je tylko
trudniej załadować i to wszystko.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...