rp-pppoe i neo+

Śro, 25 Wrz 2002, 13:28:54 CEST

Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> writes:

> Witam!
> Jest tu jakiś użytkownik pld-owskiego 'rp-pppoe'?
ano są jacyś

> Dlaczego w rp-pppoe nie ma skryptu do startowania adsl'a?
[misiek w arm misiek]$ rpm -ql rp-pppoe | grep sbin/adsl
/usr/sbin/adsl-connect
/usr/sbin/adsl-setup
/usr/sbin/adsl-start
/usr/sbin/adsl-status
/usr/sbin/adsl-stop

w /etc/rc.d/init.d/ osobnego skryptu nie ma i _nie będzie_
bo to jest zwykły interfejs sieciowy, a nie jakiś serwer.

Na marginesie dodam, że PPPoE nie oznacza od razu, że to ADSL.
Ja mam PPPoE na wirelessowych sieciówkach.

> Trzeba zainstalować rp-pppoe-relay?
Do Neo+ tego nie potrzebujesz.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   kloczek lubi być dyktatorem i dysortografem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr