dwa łącza i multilink

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 24 Wrz 2002, 11:17:44 CEST

On Tue, Sep 24, 2002 at 10:00:12AM +0200, Marcin Bukowiecki wrote:
> Heh....
> Pogoglowałem i znalazłem eql oraz teql - co polecacie?

Zdecydowanie teql. eql to już historia. Nawet nie trzeba kombinować,
tylko w ifcfg-* dla interfejsów wpisać "QDISC=teql0", i dodatkowo zrobić
ifcfg-teql0.

Inna sprawa, że piszesz o łączu PPP, a sam protokół PPP przewiduje coś
takiego jak multilink. A że u Ciebie sangoma robi obsługę PPP (o ile
pamiętam poprzedniego maila), więc musisz poczytać dokumentację do
sterowników tej karty. Ale że te sterowniki są conajmniej beznadziejne
(przynajmniej jeśli chodzi o Frame-Relay, z PPP na sangomie nie miałem
doczynienia), to licz się z możliwością problemów.

Ale jeżeli ISP z drugiej strony jest gotowy to też zrobić na jakimś
equalizerze i nie upiera się przy multilink-PPP, to użyj teql0
i zapomnij o tym co napisałem w poprzednim akapicie. :-)

Pozdrowienia,
	Jacek