AHA-39160 RAID

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Wto, 24 Wrz 2002, 22:49:26 CEST

A Daniel Mróz napisal(a):

>OK, wlasnie sie dowiedzialem, ze PERC3/SC to jakis ichni wynalazek i z
>AHA-39160 nie ma nic wspolnego, a to ze mi sie tak zglaszal bylo wina
>bledu w specyfikacji (jest Adaptec zamiast PERC3/SC) :)
http://www.dell.com :)
Od jakiegoś czasu Dell robi wsparcie dla Czerwonego Kapelusza. Był okres,
że sprzedawali takie 2 in 1. Jak dobrze poszukasz ich serwis WWW to
wyjaśni Ci się problem z obsługą dellowskich raidów.

Grzegorz
PS. Ech przypomniało mi się jak instalowałem RH na Dell PowerEdge SP590-2.
Znalazłem w sieci raport, że komuś się udało. Pisałem listy by zdradził
sekret JTZ, ale mnie ignorował. Rozwiązanie było proste: program
konfiguracjny pozwalał na uruchomienie trybu emulacji AHA-1542 :).
PPS. Napisz jak Ci poszło.
--