upgrade - problemy

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Wto, 24 Wrz 2002, 22:56:36 CEST

A Grzegorz Gembalski napisal(a):

>przy recznym instalowaniu lilo pokazuje sie blad ze inaczej dysk jest
>widziany przez bios a inaczej przez kernel
Dopisz do lilo.conf:
ignore-table

>co moze byc tego przyczyna? i czy to raczej wina sprzetu czy cos robie zle
>(albo czegos nie robie..)
Tu Ci nie pomogę. Nierozważnie używałem na przemian PQMagic, fdisk(M$),
fdisk(Linux). Nie koniecznie w tej kolejności. U siebie za ten stan
obarczam mnogość narzędzi do partycjonowania :(

Grzegorz
--