sawfish i gnome2

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 25 Wrz 2002, 14:07:15 CEST

Hmm już sam nie wiem, jak to powinno się robić w PLD ale mam w
/etc/sysconfig/desktop:
PREFERED=GNOME
DEFAULTTWM=sawfish

i odpala mi się ładnie sawfish ale bez Gnome, dopiero jak sam sobie odpale
gnome-panel to mam prawie tak jakbym chciał ale i tak nie do końca bo przy
następnym odpalaniu X'ów znów padaka i sam sawfish się odpala. Dotychczas
nie kożystałem z X'ów w PLD więc sam już nie wiem o co chodzi. Pomóżcie
chce mieć szybkie i łądnie wyglądające środowisko graficzne.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć