rp-pppoe i neo+

Śro, 25 Wrz 2002, 17:50:38 CEST

Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> writes:

> On Wed, Sep 25, 2002 at 04:54:00PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]
>
> neo+ korzysta z chapa
To jest przykład mojej konfiguracji, a już pisałem, że mam to na WLANie,
a nie Neo+. Pozatym nazwa jest mylna bo skrypty interpretują PAPNAME jako
"user $PAPNAME" więc proszę się nie mądrzyć ;-)))

> Przy "yes" również "2.4 only" afair
Owszem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   kloczek lubi być dyktatorem i dysortografem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr