jeszcze o KDE 3

panta_rei panta_rei w o2.pl
Czw, 26 Wrz 2002, 18:35:56 CEST

Witam!
Gogluje od samego rana, ale bez efektu- chodzi oczywicie o klawiature
pl. Znalazem sporo informacji na ten temat: przecinek po Euro..., echo
pl > ~/.Xkbmap, te szczegoly juz poprawiem, i dalej kaszana, Kloczek
pisal > $ setxkbmap pl wiec i tego probuje i tu sciana:

# setxkbmap pl
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified

Cannot open display ":0.0"

W tym momencie koncza mi sie pomysly i wiedza.

Co mam dalej zrobic? system ciagniety z sieci prawie w calosci
(niewielka ilosc pakietow z plyt),  czy upgrade calosci cos zmieni?

Bardzo prosze o porade!