sawfish i gnome2

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Sob, 28 Wrz 2002, 13:40:26 CEST

On Thu, 26 Sep 2002 21:04:43 +0200, you wrote:
>[aflinta w warp aflinta]$ rpm -qa |grep font
[ciach]
>I działa zarówno xterm jak i gnome-terminal

Doinstalowałem wszystkie i mnie już grrr bierze, ze cholere nie mogę
odpalić żadnego terminala pod tym zestawem, mało tego, chciałem sobie
popróbować też metacity i gówno za cholerę nie mogę teraz zmienić
windowmenagera, zmiana DEFAULTTWM nie pomaga. Całe te X'y zaczynają mnie
już denerwować bardzo!!!

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć