menu icewm

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 01:05:07 CEST

On sob, wrz 28, 2002 at 06:24:54 +0200, Bartosz Taudul wrote:
> To w icewm coś jest zrąbane z menu KDE. Na razie popsułem tak, że
> pokazuje menu gnome. STBR icewm (i przy okazji jumpnbump i scummvm.)
A tak odnośnie icewma. Czy ktoś używa go razem z GNOME?
U mnie przy takim zestawie pojawiają się 2 problemy.

1. Strasznie długo trwa uruchamianie icewma. Tzn. gdy uruchamiam
go bez gnome trwa to ok 1s. Gdy uruchamiam gnome następuje ok. 15
sekundowy przestój, gdy pisze że "Uruchamiam menedżera okien". ps nie
pokazuje aby coś się działo. Gdy użyję np. sawfisha problemu nie ma.

2. Gdy wcisnę Ctrl+Alt+Del i wybiorę restart lub zamknięcie systemu, to i
tak wychodzi tylko z X'ów. System muszę zamknąć sam.

Problemy (a pierwszy na pewno, drugi nie pamiętam) miały miejsce także w
GNOME1.

--
$+>>  Grzegorz Goławski  <<+$