niestety :((

Grzegorz Gembalski vladip w poczta.onet.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 14:40:44 CEST

moja sytuacja wyglada nastepujaco:
mam sobie dysk podzielony tak
vfat z windows
swap
linux ( szkoda ze instalator nie daje mozliwosci ext3)
vfat
mam sciagnietego iso PLD i 586 z jadrem 2.2.20 (nie mam pojecia ktora to wersja byla)  ktory sie pieknie instaluje

po --upgrade -dist jak i po samej zmianie kernela na 2.2.21 przestaje mi widziec tablice partycji
sciagnalem wiec najnowsze iso i686 (mam celerona 633)
niestety instalator rowniez nie widzi tablicy partycji i nie daje sie zainstalowac (z roznych wzgledow nie jestem zainteresowany reinstalowaniem win i wszystkich smieci jakie tam mam)
nie wiem co tam zostalo zmienione.. ale chyba na gorsze,
poniewaz wszystkie inne linuxy jakie do tej pory wpadaly w moje rece (ostatnio MDK 8.2) daja sie bez wiekszych problemow zainstalowac. w zwiazku z tym  niestety nie zostane uzytkownikiem PLD .. szkoda.. a tak sie fajnie zapowiadal...
chyba ze ktos ma jakies proste rozwiazanie tego problemu
pzdr
vladip
PS
moze jeszce cos sprobuje pokombinowac..ale jakos czarno to widze