przekierowanie mail bounce

look look w hell.art.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 15:50:13 CEST

Może trochę NTG, ale wierzę, że pomożecie ;-)

1. Jest sobie formularz w PHP który wysyła maile do
użytkowników.
2. W przypadku gdy użytkownik docelowy nie istnieje
(user unknown) mail ma wracać nie do usera httpd z którego
chodzi Apache, tylko do usera przeze mnie wskazanego.
3. Domyślam się, że można to zrobić procmailem, tylko które
pole w zwracanym mailu wziąść pod uwagę ? Zastanawiałem się
nad Return-Path które zawsze (?) w takich przypadkach jest puste.
Czy to dobry pomysł ?
4. Drugi pomysł to ustawienie "czegoś" w Postfixie, jeśli tak to
w której opcji szukać ?

Pozdrawiam,

--
Lukasz 'look' Buko
Network Administrator, registered Linux user #165758