niestety :((

Michal Koziorowski pldmail w michallo.eu.org
Pon, 30 Wrz 2002, 21:03:40 CEST

On Sun, 29 Sep 2002 21:42:35 +0200
"Grzegorz Gembalski" <vladip w poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Sprubuj z jądrem 2.2.20-18 jak nie będziesz go nigdzie nie miał na płytce to spróbuję wystawić je na ftp. Mi jakoś też połowicznie podoba się najnowsze jądro 2.2.21 z PLD. Na via mam jakaś śmieszna wydajność dysku na nim. A 2.2.20-18 działało mi poprostu prześlicznie na wszystkich komputerach.