Trochę NTG, ale...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 16:47:20 CEST

On Sun 1. September 2002 15:02, you wrote:
[...]
> No ale Łukasz w liście pisał, że do wysokich rozdziałek to potrzebuje,
> ja rozumiem, że jest to relatywne i nie wiem co ma na myśli wysokiej
> rozdzielczości, ale zakładam, że 1600x1200 już się na takie łapie :-) W
> każdym razie ATI Build by ATI potrafi nawet 1920x1440 ostro zrobić :-)
No... zakładam 1600x1200, na 19-to calowym monitorze. Chyba nie za dużo ;-)
Dlatego NVidie odpadają w przedbiegach. Ciekawe, jak by Kyro2 się na tym
wyrabiało... Na Matroxa niestety na pewno nie będzie kasy.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537