NFS + vfat = Zonk

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 16:50:41 CEST

Hello Blues,

Sunday, September 1, 2002, 10:05:04 AM, you wrote:

B> No niestety - tak powinno być...

Znaczy sie musze zapodac kernela 2.4 ?? :(
to niebobrze trzeba czekac do pazdiarnika az akademik bedzie :(

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl