problem z publicznymi IP

Paweł Stafijowski pawel.stafijowski w wi.ps.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 21:57:12 CEST

Witam

Mam kolejny niby prosty do przeskoczenia problem. Niestety czytam wszystko
co mi w rece wpadnie i nie moge znalezc solucji. Oto klopotliwa sytuacja:

ISP --- eth0 MOJ_SERWER eth1 --- eth0 HOST1 eth1 --- eth0 HOST2

Chcialbym przydzieli publiczny IP dla HOST1 oraz dla HOST2

dla HOST1 zbytnio nie mam problemu - wystaczy ze dam:

ip ro add PUBLICZNY_IP via ADRES_NA_eth1 i wszystko dziala

niestety nie potrafie przydzielic PUBLICZEGO_IP2 dla HOST2
tak samo nie idzie mi przydzielenie np 8 IP dla HOST1

czy moglby mi ktos pomoc?

pozdrawiam
Paweł Stafijowski