KDE3 pack dla i686 i problem z arts

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 2 Wrz 2002, 09:25:06 CEST

On Sat, 31 Aug 2002, Blues wrote:

> more info.
>
> Upgrade z czego do czego? I co masz powłączane?
Upgrade z ftp.blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack. Upgradowane było arts,
kde-libs i kdebase z wersji 3.0.3 tylko wersje rpm-a typu 0.1 (nie
pamiętam dokładnie ...). Aktualne wersje:
arts-1.0.3-2
arts-kde-3.0.3-2
arts-qt-1.0.3-2
kdeaddons-kate-3.0.3-1
kdeaddons-konqueror-3.0.3-1
kdebase-3.0.3-1.4
kdegraphics-kghostview-3.0.3-1
kdegraphics-kpaint-3.0.3-1
kdegraphics-kuickshow-3.0.3-1
kdegraphics-kview-3.0.3-1
kdelibs-3.0.3-2
kdenetwork-3.0.3-1
kdenetwork-lanbrowser-3.0.3-1
kde-splash-keramik-1-1.1
kde-theme-keramik-1-2.1
kde-theme-mosfet-liquid-0.9.5-2.1
A co mam powłączane ? Ano dźwięk zintegrowany na płycie (chipset i815EP,
chodzi na i810), odpalony na alsie. Działa. XMMS z outputem na alsę też
działa. Z outputem na arts też, jeżeli jest włączona przezroczysta obsługa
sieci i wymiana informacji o bezpieczeństwie i odnośnikach przez serwer
X11. To znaczy działało wszystko przed tym updatem. A teraz niby KDE się
odpala i działa, ale tak jak pisałem okienka z komunikatem o SIGSEV-ie
knotify pojawiają się z częstotliwościa jedno na parę sekund jeżeli jest
włączona ta opcja wymiany info przez X11 .............
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista