Procmail i virtualne domeny

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 09:59:23 CEST

Witam uprzejmie !

Monday, September 2, 2002, 9:44:27 AM

Naszła mnie potrzeba na stworzenie dwóch redundantnych serwerów mail.
  Obydwa na Postfixie. Wirtualne domeny działają ok., tzn. jeśli jeden
  stoi to na podstawie dodatkowego MX'a pocztę przyjmuje drugi
  kierując ją do zdefiniowanego użytkownika (do jednej skrzynki listy
  dla wszystkich userów). No i ... no i teraz trza (tak myślę) stworzyć
  skrypt do procmaila żeby, co np. 30 min sprawdzał czy w poczta.xxx.pl
  na koncie użytkownika np. test jest coś do odebrania, po czym po ew.
  odebraniu przesyłał ją na konta odpowiednich userów ustalając na
  podstawie konta to:, do jakiego użytkownika poczta należy. Na pewno
  ktoś z Was ma doświadczenia w tym zakresie i zechce podpowiedzieć
  jak się za to zabrać (oczywiście poza sugestaimi man procmail) ja
  niestety mam zbyt mało do powiedzenia w tym zakresie by się za to
  samemu zabrać

Pozdrowienia,
Andrzej (@Wid) Widomski                         mailto:awid w poczta.onet.pl
       (at home)