Procmail i virtualne domeny

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 10:19:47 CEST

Dnia Mon, 2 Sep 2002 09:59:23 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < "Andrzej @Wid" <awid w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Witam uprzejmie !
>
> Monday, September 2, 2002, 9:44:27 AM
>
> Naszła mnie potrzeba na stworzenie dwóch redundantnych serwerów mail.
>   Obydwa na Postfixie. Wirtualne domeny działają ok., tzn. jeśli jeden
>   stoi to na podstawie dodatkowego MX'a pocztę przyjmuje drugi
>   kierując ją do zdefiniowanego użytkownika (do jednej skrzynki listy
>   dla wszystkich userów). No i ... no i teraz trza (tak myślę) stworzyć
>   skrypt do procmaila żeby, co np. 30 min sprawdzał czy w poczta.xxx.pl
>   na koncie użytkownika np. test jest coś do odebrania, po czym po ew.
> [...]

jeśli dobrze rozumiem (dopiero wstałem i przez mgiełkę all widzę) to chcesz
zrobić automatyczne pobieranie poczty z danego serwera i przesyłanie jej
lokalnie na odpowiednich userów. Jeśli tak to zapomnij o procmailu - fetchmail
się kłania i oto przykłąd cfg:

# cat .fetchmailrc
set bouncemail
set no spambounce
set properties ""
set logfile /var/log/fetchmail

poll mail.xyz.pl with proto POP3
       user 'jakis_1_zdalny' there with password 'haslo_1' is
'jakis_1_lokalny' here options keep
       user 'jakis_2_zdalny' there with password 'jakis_2' is
'jakis_2_lokalny' here options keep

no i odpalenie fetchmail -K (przynajmniej ja mma to u siebie tak zrobione).
Niestety do manuala będziesz musiał zaglądnąć bo to to jest prymitywne
ustawienie spełniające moje potrzeby...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |