Opcje squid'a

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 14:41:15 CEST

Mariusz Witkowski wrote:

> Dnia Mon, 02 Sep 2002 14:14:09 +0200
> Osoba skrywająca się za mailem < Tomek Grzejszczyk

> z cvs'u moduł SPECS (bramka www http://cvs.pld.org.pl tylko to SPECS to
> troszkę duże jest więc na modem nie polecał bym jak już :) )

	Od soboty mam terminal Sferii :-).

Gdybyś mi jeszcze mógł przybliżyć, co to jest moduł SPECS, czy to są
opcje kompilacji, dla wszystkich pakietów w PLD? Aż się boję zapytać ile
to zajmuje. A właśnie, ile to zajmuje?

Tomek Grzejszczyk