Opcje squid'a

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 16:35:52 CEST

Dnia Mon, 02 Sep 2002 14:41:15 +0200
Tomek Grzejszczyk napisał(a):

>Gdybyś mi jeszcze mógł przybliżyć, co to jest moduł SPECS, czy to są
>opcje kompilacji, dla wszystkich pakietów w PLD? Aż się boję zapytać ile
>to zajmuje. A właśnie, ile to zajmuje?

Powiedzmy, że SPECS to jest katalog (moduł) ma serwerze CVS.
Jest też moduł SOUCES w którym leża źródła, patche, ikonki itd.

Chodzi o to jak rpm buduje pakiety. W ~/rpm masz właśnie katalogi SPECS i
SOURCES, stąd ten układ w CVSie.

plik *.spec to instrukcje dla rpma jak ma zbudować pakiet, co ma w nim być
itd. itd. itd.

Aktualnie SPECS ma ~26 MB.
Nie pytaj ile ma SOURCES ;)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!