backup mx - postfix: rozne domeny

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 02:33:45 CEST

Cześć, mam nadzieję ze mi pomożecie, bo ja po 3h wysiadam. Mam u siebie
dwie domeny: alternatywa.biz, nius.waw.pl

U znajomego stawiam sobie backup mx dla nich. Konfigi sa identyczne. Dla
alternatywy działa, dla niusa nie :(

Efekt jest taki, że jak wyłączę postfixa u sieie i spróbuję wysłać
maila, to poczta do alternatywa.biz jest wysyłana do backup mx i tam
stoi w kolejce z komunikatem "connection refused" i to jest OK, jak
włączę serwer u siebie to dochodzi, natomiast poczta do nius.waw.pl stoi
z komunikatem "connection refused" już na hoscie z którego wysyłam (tak
jakby nie czytał informacji o drugim MXie).

Szukałem i czytałem już sporo (postfix.org, man, google). Pliz pomóżcie.
Oto fragmenty konfigów:

DNSy:

Dla alternatywy:

NS	ns.piekielko.com.
NS	ns.alternatywa.biz.
A	217.96.230.172
MX	10 mail.alternatywa.biz.
MX	20 mail.piekielko.com.

(..)

Dla niusa:

NS	ns.nius.waw.pl.
NS	ns.piekielko.com.
NS	pa33.priw.pl.
A	217.96.230.172
MX	10 mail.nius.waw.pl.
MX	20 mail.piekielko.com.

(..)

Z main.cf hosta na którym robię backup:

relay_domains = $mydestination nius.waw.pl alternatywa.biz
(..)
transport_maps = hash:/etc/mail/transport
(..)
smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks,
permit_sasl_authenticated, check_relay_domains

/etc/mail/transport
nius.waw.pl		smtp:[nius.waw.pl]
.nius.waw.pl		smtp:[nius.waw.pl]
alternatywa.biz		smtp:[nius.waw.pl]