PLD Basic - stacja robocza...

Linux User freegame w poczta.onet.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 14:22:45 CEST

Witam ponownie,
moje pytanie dotyczy KDE, otóż zainstalowałem sobie PLD z płyty i gdy
wybieralem kdy podczas instalacji to wyswietlało coś w tym rodzaju:
"Możesz chciec instalowac tylko podstawowe pakiety"
co mam zrobic jesli teraz chce zainstalowac KDE? kiedy wpisalem poldek -i
kde to znalazlo 8 konfilktow...
nie wiem od czego mam zaczac instalacje, prosze o objaśnienie tego
zagadnienia.
p.s. Najlepiej aby instalowane wsystko bylo z płyt poniewaz mam sdi a
chciałbym miec jeszcze OpenOffice i takie tam... poprostu stacje roboczą

bardzo dziekuje za pomoc