lisa z kdenetwork-lanbrowser-3.1.1-1 - działa to komuś ?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 19:10:06 CEST

Dnia wto 1. kwietnia 2003 13:00, Mateusz Korniak napisał:
> Mi wywala się zaraz po starcie bez czegoś szczególnego w logach:
>
> kwi  1 12:57:14 appserver lisa:
> kwi  1 12:57:14 appserver lisa: This is the LAN Information Server LISa
> 0.2.3 kwi  1 12:57:14 appserver lisa: It is free software according the
> GNU General Public License
> kwi  1 12:57:14 appserver lisa: Copyright (c) 2000 by Alexander
> Neundorf kwi  1 12:57:14 appserver lisa: email: neundorf w kde.org
> kwi  1 12:57:14 appserver lisa:
> kwi  1 12:57:14 appserver lisa: lisa startup  succeeded
>
> Any hints ? TIA

Świetnie! (tzn - nie z tego powodu, że nie działa - tylko, że właśnie ktoś
to potwierdził).

Zaraz wrzucę do repo moje lisa.init - ściagnij, podmień z
/etc/rc.d/init.d/lisa i sprawdź.
To tak nie może wyglądać docelowo (brak pisania do loga, brak nicowania
itp) ale działa.
Na razie doszedłem do tego, że problem tkwi w funkcji daemon() a
dokładniej w initlog.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl