drukowanie (cups + kde31)

Wto, 1 Kwi 2003, 21:04:28 CEST

On Tuesday 01 of April 2003 18:55, havner wrote:
> [...]
> gdy zaznacze (po prostu klikajac na nia) jakakolwiek drukarke. Tak jakby
> KDE nie potrafilo z CUPS'a pobrac informacji o drukarce.
>
> $ rpm -qa | grep cups
> cups-clients-1.1.14-22
> cups-lib-1.1.14-22
> cups-backend-smb-2.2.8-2
> cups-image-lib-1.1.14-22
> cups-devel-1.1.14-22
> cups-foomatic-20020719-4
> cups-1.1.14-22
>
> cups jest zainstalowany z security updates
> KDE31 spakietowane przez adgor'a (moze do niego powinienem zwrocic ten

Działa  z Ra (choć po przejściu z KDE 3.0.x na 3.1.1  ma problemy z dogadaniem
się z cupsserwerem w mało istotnych szczegółach).

[matkor w appserver ~]$ rpm -qa | grep cups
cups-devel-1.1.14-22
cups-clients-1.1.14-22
cups-foomatic-20020719-4
cups-image-lib-1.1.14-22
cups-1.1.14-22
cups-backend-smb-2.2.8-2
cups-lib-1.1.14-22
[matkor w appserver ~]$ rpm -q kdebase
kdebase-3.1.1-1

> Nie wiem jak jest z CUPS'em i KDE z czystego RA.
Też działało.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright