lisa z kdenetwork-lanbrowser >= 3.1.1-1 - jak to działa ;) ?

Śro, 2 Kwi 2003, 12:27:45 CEST

On Tuesday 01 of April 2003 19:10, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Świetnie! (tzn - nie z tego powodu, że nie działa - tylko, że właśnie ktoś
> to potwierdził).
>
> Zaraz wrzucę do repo moje lisa.init - ściagnij, podmień z
> /etc/rc.d/init.d/lisa i sprawdź.

Przebudowałem i teraz lisa chodzi (tzn nie wywala się) ale nie zauważyłem
efektów :/.
Sądziłem że w KDE w konquerorze po wybraniu Services/LANbrowser zobacze
odpowiednik windowsowego otoczenia siecziowego (o mountowaniu z usera na
razie nei marze :/ ) a tu url sie ustawia na lan://localhost/ i pusto ...

Moje oczekiwania są przesadzone ?

P.S. Ciekawe bo cups radzi sobie z świetnie z browsowaniem zasobów
windowsowych niezależnie od samopoczucia lisy ...

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go