Miałem ci ja sobie AUTH.....

Sławomir Stuglik slawek w icu.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 13:15:01 CEST

Vitam,

    Miałem ustawionego AUTH'a (plain) w sendmail.cf. wszystko
pięknie chodziło do przedostaniej wersji sendmaila.
Wczoraj zainstalowałem sendmail-8.12.9-1 i ....... DUP&!

Żąda podania loginu i hasła i na tym się zapętla ...

Co K*&^ jest ????

W logach:
[*] possible SMTP attack: command=AUTH, count=3
[*] did not issue MAIL/EXPN/VRFY/ETRN during connection to MTA

S.
--
 Slawomir Maksymilian Stuglik     -=-     Registered Linux User: 118371
 SS6229-RIPE NetSol:SS25076  slawek at icu.com.pl  Gadu-Gadu ID: 137094