lisa z kdenetwork-lanbrowser >= 3.1.1-1 - jak to działa ;) ?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 14:24:55 CEST

Dnia śro 2. kwietnia 2003 12:27, Mateusz Korniak napisał:
(...)
> Sądziłem że w KDE w konquerorze po wybraniu Services/LANbrowser zobacze
> odpowiednik windowsowego otoczenia siecziowego (o mountowaniu z usera
> na razie nei marze :/ ) a tu url sie ustawia na lan://localhost/ i
> pusto ...
>
> Moje oczekiwania są przesadzone ?

http:/horand.ziew.org/~adgor/pics/snap3.png
Tak to powinno działać.
Może powinieneś zajrzeć do konfigurecji (w kcontrol)?

> P.S. Ciekawe bo cups radzi sobie z świetnie z browsowaniem zasobów
> windowsowych niezależnie od samopoczucia lisy ...
Cups z lisą nie ma nić wspólnego. Lisa to tylko przeglądarka.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl