Miałem ci ja sobie AUTH.....

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 14:37:25 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak apropo sendmail.mc to już kiedyś łaziło mi po głowie żeby
> sendmail.cf regenerować przy start. Nie wiem ilu jest tutaj harcore
> sendmailers którzy regółki sendmaila poprawiają/pisza z palca (osobiście
> w PL znam tylko takich dwuch :) i/lub na ile by to komplikowało w
> użytkownanie sendmaila ludziom (?).

Nie, sendmail.cf ręcznie się też edytuje i na pewno nie należy przy każdym
starcie regenerować z .mc
Co można zrobić to sysconfig/sendmail dać przełącznik (default off), żeby
to wówczas przy starcie było robione - takie coś nawet mi się podoba...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...