Miałem ci ja sobie AUTH.....

Śro, 2 Kwi 2003, 14:54:02 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Jarosław Kamper wrote:

> Chyba komplikowało inaczej. Pare dni temu "nawoływałem" do generowanie .cf
> właśnie z .mc, ale napotkałem na wyraźny opór. Trzebaby pozbierać co
> ludzi potrzebują, wrzucić to zakomentowane (lub nie, gdy nie przeszkadza)
> do .mc i po zawodach.

Nawet nie tyle zakomentowane co odkomentowane z domyślnymi ustawieniami :)
Opór byłby napewno mniejszy lub nawet zerowy gdyby własnie .mc był
kompletny na tyle że nie wymagałoby to korekt na poziomie .cf :) W kończu
.mc ejst tużo bardziej przejrzysty niż .cf. Zrestą po to zbiór makr do m4
tak przyciałem sam kiedyś żeby właśnie zapewnic że potrzebne makra bądą w
komplecie obecne (i tylko to co jest niezbędne) i w sumie całość jest
nawet mniejsza niż w RH czy MDK i całe to szykowanie to był taki właśnie
taki niezbędny wstęp do regeneracji .cf przy starcie :)

Ergo: 1) należy dalej pracować nad rozbudową dystrybucyjnego .mc.
      2) zawsze można dodać do /etc/sysconfig/sendmail::GEN_CF_ON_START={yes|no}
	 I to w razie czego powinno zadowolić tych którym regeneracja
         jeszcze z jakis wzgledów by nei pasowała
         Tu jednak domyslnie dałbym to na "yes" :-)
      3) możnaby chyba wyciąć jeszcze z obecnego sendmaila /usr/lib/sendmail-cf/cf/pld.mc
         (zostawiajac tylko /etc/mail/sendmail.mc).

kloczek