drukowanie (cups + kde31)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 15:34:18 CEST

Dnia śro 2. kwietnia 2003 15:11, havner napisał:
(...)
> Czytalem ten watek, ale on sie troche nijak ma do mojego problemu.
> Udowadnia tylko, ze to powinno dzialac, ale mi nie dziala.
> Nie znam sie ani na CVS'ie ani na specach do rpmow (musze sie w koncu
> za to zabrac) i dlatego na razie korzystam z juz spakietowanych
> programow, lub kompiluje recznie. Adgor, jakbys mial chwile czasu,
> moglbys na to rzucic jakos okiem. Znalazlem u Ciebie pusty katalog z
> kde 3.1.1 Mam mala prosbe. Jesli bedziesz go pakietowal i starczy Ci
> miejsca na ftp zrob tez kdeedu. Dzieki.

ZTC widzę - blues spakietował 3.1.1 dla Ra:

source = KDE3-Pack              ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/

Wnioskując z rewizji pakietów - są to w większości prereleases - ale
niczym istotnym się od finalnych wersji nie różnią.

Zaś dla Ac/Nest są na ftp.nest.pld.org.pl w test

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl