Sieć + Xterminale

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 2 Kwi 2003, 15:39:53 CEST

Andrzej Szombierski wrote:

> Właśnie się niedawno przekonałem, że więcej ramu. W każdym razie miałem
> taki bezdyskowy terminal z 16MB ramu i jakimś tridentem. Pracowało toto w
> 800x600,16bpp ale przy ładowaniu jakichś większych obrazków (np. tapety)
> xserwer prawdopodobnie dostawał killa od kernela (obraz się wieszał a
> komp działał dalej). Po dołożeniu ramu (do 32) działa bez problemu.

   Czasami 332 MB to za mało (owtórz ps w gv i zrób dużgo zoom'a)?

Postaww LTSP ... podobno są paczki/spece do PLD. W LTSP włączona jest
obsługa swapa po nfs'ie, więc problemów z pamięcią nie ma. Ja używam
ltsp na P75 z 32MB i 32MB swapu. Działa bardzo dobrze ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com