Miałem ci ja sobie AUTH.....

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 2 Kwi 2003, 15:43:48 CEST

Dnia śro 2. kwietnia 2003 14:54, Tomasz Kłoczko napisał:

> Nawet nie tyle zakomentowane co odkomentowane z domyślnymi ustawieniami
> :) Opór byłby napewno mniejszy lub nawet zerowy gdyby własnie .mc był
> kompletny na tyle że nie wymagałoby to korekt na poziomie .cf :) W
> kończu .mc ejst tużo bardziej przejrzysty niż .cf. Zrestą po to zbiór
> makr do m4 tak przyciałem sam kiedyś żeby właśnie zapewnic że potrzebne
> makra bądą w komplecie obecne (i tylko to co jest niezbędne) i w sumie
> całość jest nawet mniejsza niż w RH czy MDK i całe to szykowanie to był
> taki właśnie taki niezbędny wstęp do regeneracji .cf przy starcie :)

Jezus, tylko nie przy starcie. Mam nadzieję, że miałeś na myśli
upgrade'zie, bo inaczej to jest tak samo kretyńskie, jak regeneracja
wszelkich /etc/mail/*.db co restart (access.db przy korzystaniu z polspam
ma 11MB - ciągnięcie co restart tego na wolnym łączu jest debilizmem
równie ogromnym, jak późniejsze jego generowanie na cienkim sprzęcie -
czy tylko ja mam sdi i K100 z 48MB na normalnym serwie? ;) ).
Poza tym, gdzieś kiedyś mi się o oczy obiło, że autogeneracja tych baz
może kiedyś zrobić QQ (security).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/