Pytania:)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 2 Kwi 2003, 15:49:01 CEST

Dnia śro 2. kwietnia 2003 15:38, Mateusz Korniak napisał:

> Teraz jest wiele packów itp. (przejrzyj maile z listy)
>
> source = raplus ftp://ftp.venco.com.pl/pub/linux/PLD/RaPlus/i686/
> jest na kernelu 2.4.20-4 alsa 0.9 i kde 3.1.1 budowany gcc-2.95

Może chociaż wrzucać te packi do SOURCES/poldek.conf [1] chociażby
zakomentowane? Bo storzenie specjalnego pliku z listą Packów będzie o
tyle mijało się z celem, o ile nieintuicyjne będzie jego znalezienie.

[1] Nie seguruję przebudowy poldka co zapis radosnej twórczości packowej,
ale twórczość ta radośnie będzie się pojawiać co przypadkowy upgrade, a
oprócz tego wystarczy odpowiedzieć komuś "cvs up SOURCES/poldek.conf" na
pytania o packi, zamiast poszukaj sobie...
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/