Freeswan + XP + GPRS

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 18:01:50 CEST

Dnia Wed, 2 Apr 2003 16:50:16 +0200 (CEST)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> napisał:

> Witam!
> Mam takie zadanie do zrealizowania. Klient z winXP i GPRS na pokładzie
> ma łączyć się z serwerem (Linux PLD) i działać na aplikacji firmowej.
> Są opisy jak to zrobić, tylko mam pytanie
> czy freeswan-1.97-1 z PLD się do tego nadaje?
> Czytałem tutaj że są z nim problemy.
> Wiem że mogę napotkać na niespodzianki od strony XP,
> ale wolałbym ich uniknąć od strony Linuxa. :)
freeswan 2.00-rc2 i wydaje sie dzialac w przeciwienstwie do obecnego.
nie byl za duzo testowany.
Trzeba poczekac na kernelowcow az dodadza latke do jajka i bedzie cykac

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik