Miałem ci ja sobie AUTH.....

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 18:13:50 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak dorobić firmowego ładnie obkomentowanego .mc to będzie to jeszcze
> prostrze a przy okazji będzie się grzebać w duużo mniejszym pliku :)

Ja jestem za tym generorowaniem, ale w formie przełącznika w
sysconfig/sendmail domyślnie _wyłączonego_. Pamiętaj, że sendmail jest
starym programem i nie zmienisz nastawienia ludzi do sposobu pracvy z nim.
Mojego też. Ja wolę grzebać w .cf
TAk samo w sieci znajdziesz dużo przykładów konfiguracji właśnie jako
fragmenty .cf

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...